سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 

 80479711-3596520رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: جمعه بازار این شهر به روز دیگری منتقل می شود.
ˈمحمد رضا رادفرˈ روز یکشنبه در گفت و گو با اعضای کانون خبرنگاران و روزنامه نگاران گناباد افزود: روزهای جمعه تقریبا همه اداره ها و دستگاهها تعطیل هستند و نظارت بر این مجموعه، کار دشواری است.

وی گفت:به طور مثال، مجموعه دستگاههایی نظیر تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و مجمع امور صنفی باید در این روز بازار، نمایندگانی داشته باشند که تامین این نیروها در روز تعطیلی جمعه سخت است لذا نظارت بر این روزبازار کمرنگ شده است.

او افزود: از طرفی برگزاری روزبازار در روزی که همه اصناف و کسبه گناباد تعطیل هستند یکی از اهداف برگزاری این روزبازارها که تعدیل قیمت هاست را منتفی کرده است.

وی گفت:لذا برای رقابتی شدن بازار و تعدیل و کاهش قیمت ها نیز خوب است که روز تشکیل این بازار تغییر کند.

او افزود: بیشتر کسانی که در روزبازار گناباد شرکت می کنند و غرفه در اختیار دارند صنوف سیار هستند که اگر مرتکب تخلفی نیز شوند نمی توانیم برایشان فرمی تنظیم کنیم و لذا باید به شکل فوری و ضربتی در همان روز با آنها برخورد شود که این امر نیز در ایام کاری هفته راحت تر انجام می شود.

وی گفت: به زودی جمعه بازار گناباد تعطیل شده و سپس آغاز کار مجددش در یکی از ایام کاری هفته و به احتمال خیلی زیاد به روز پنجشنبه منتقل می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد یکی دیگر از برنامه های این اداره را راه اندازی میدان عرضه و فروش دام زنده عنوان کرد و گفت: با این کار، هم واسطه ها حذف شده و قیمت گوشت کاهش می باید و هم نظارت بهداشتی بر عرضه دام تسهیل می شود.

رادفر، راه اندازی شهرک صنوف آلاینده را نیز از برنامه های دیگر این اداره در گناباد بر شمرد و افزود: به شدت به دنبال این هستیم که صنوف آلاینده ای نظیر جوشکاری، تراشکاری، در و پنجره سازی و کابینت سازی را در شهرکی در نزدیکی گناباد ساماندهی کنیم.

وی گفت:بدین منظور تاکنون جلساتی نیز تشکیل شده و تعدادی از اتحادیه های مرتبط همچون تراشکاران و در و پنجره سازان هم برای انتقال به این شهرک اعلام آمادگی کرده اند.

او افزود: برای راه اندازی میدان دام و شهرک صنوف آلاینده دو زمین که هر دو در ابتدای جاده گناباد به بجستان هستند در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا


نظرات شما عزیزان:

زنده یاد مرحوم رضاتوسلی
ساعت23:42---29 اسفند 1391
بیا ور تو ریم که مزاره شی شاشوک پوز پرخل>>>>>>>>>


برو کار کو وبعدش پولدار شی بتونی دماغت رو عمل کنی//بعد شاید یکه بتونه یک کمه نگاهت کنه>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


مرادی
ساعت18:44---21 دی 1391
باسلام وبلاگ من هم خبرهای گناباد رو بررسی میکنه اگه مایل به تبادل لینک هستید لطفا پیغام بگذارید.
پاسخ:با سلام جهت راهنمایی باشماره09357713969 تماس بگیرید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com